پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261902
سد باباحيدر امسال آبگيري مي شود/ بن بروجن در آستانه افتتاح است
تاریخ انتشار : 1402/07/13 12:59:40
نمایش : 561
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۲۱ طرح فاضلاب شهري با پيشرفت بيش از ۵۰ درصد در حال اجراست و سد باباحيدر پس از ۱۶ سال معطلي، با فعاليت ۲ شيفته در حال تکميل است و اميدواريم تا پايان امسال به آبگيري برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از «جهانبين نيوز»، غلامعلي حيدري در نشست با وزير کشور با بيان اينکه پس از انقلاب اسلامي، کارهاي بزرگي در اين چهارمحال و بختياري انجام شده است، اظهار کرد: کشاورزي و دامداري، صنايع تبديلي، شهرک‌هاي صنعتي، گردشگري، ورزش و جوانان و تالاب‌ها و منابع عظيم آبي از ظرفيت‌هاي اين استان است.

وي افزود: طرح جامع آب، اصلاح الگوي کشت و توسعه کشاورزي، توسعه صنايع تبديلي، ارتقاي گردشگري، حفاظت از محيط زيست و تامين آب شرب پايدار محور طرح‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختياري است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اعلام اينکه برداشت گندم نسبت به گذشته ۱۰۰ درصد افزايش داشته است، گفت: طرح آبرساني بن-بروجن در آستانه افتتاح است.

حيدري ادامه داد: ۲۱ طرح فاضلاب شهري با پيشرفت بيش از ۵۰ درصد در حال اجراست و سد باباحيدر پس از ۱۶ سال معطلي، با فعاليت ۲ شيفته در حال تکميل است و اميدواريم تا پايان امسال به آبگيري برسد.

وي افزايش ۲۰۰ برابري صادرات غيرنفتي، احياي ۶۸ واحد توليدي راکد و اشتغالزايي را از دستاوردهاي استان در ۲ سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: شرکت‌هاي دانش بنيان رشدي ۱۰۶ درصدي داشتند و نزديک به ۵ همت تسهيلات اشتغال پرداخت شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري کاهش نرخ بيکاري و تامين زمين شهري و روستايي براي نهضت ملي مسکن را از ديگر اقدامات انجام شده در استان چهارمحال و بختياري برشمرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html